Svar på frågestunden!

        
Svar till "Anonym" : Jag brukar inte jämföra mina bröst med andra, eller tänka "åh nu måste jag plastikoperera mig hon har större tuttar" liksom, Jag har i bh storlek ungefär 80 c en hel del kallar mig tuttlisa för att jag ofta inte vet vad jag har i bh-storlek och brukar köpa för små oftast så gör jag de & det är för att brösten växer under tiden man äter P-piller ;)


Svar till "Anonym" igen : Jag ska vara riktigt ärlig, Och säga att ja det gjorde jag, lite lustigt att fråga sånt kanske utan och säga ditt namn för du måste ju nästan veta vem jag är eller ha snackat med mig eller hur ? ;)



Svar till S.N : I vanliga fall brukar jag inte ha med sånhär frågor, men eftersom detta är så otroligt barnsligt så ska jag verkligen svara på den här frågan
Jag DRICKER ca 1-2 gånger per månad, Och har skrivit detta innan & jag blir så sjukt irriterad på sånthär
för på min blogg brukar jag oftast skriva vad jag gör till och med ihelgerna , förra helgen drack jag inte
och senast jag drack så var jag på fest med min kompis, om jag nu hade "supit" som du påstår varje helg, hade jag nog inte ens orkat sitta och blogga vardagligen? eftersom att jag vet hur folk blir när dom "super" och använd inte ordet "super" igen är du snäll, för jag vet hur man gör och hur långt det ska gå för att kallas "Supa" :)





Svar till "Julia" : Jag bor i västervik tillsammans med min mamma förtillfället
man kan tro att jag bor i göteborg för att jag tar upp den staden i ganska många tillfällen
dock hatar jag västervik mer än allt, det är nog en av dom värsta skitsnackar hålorna i hela sverige och jag överdriver inte ens längre, min pappa bor i partille och mina närmaste bor även i Partille som då ligger lite utanför göteborg så jag brukar vara där rätt ofta ! :D



Svar till "malin" : Det där med vänner är helt enkelt svårt, man kan ha vänner över facebook osv,
man kan ha en del vänner man kan prata med allt om, och vänner man inte pratar med allt om
så det är olika, Men om jag verkligen ska säga en bästavän så är det nog Felicia och Amanda
Nicklas betyder väldigt mycket för mig också, jag värdesätter mina närmaste för att jag tycker det börjar bli allt färre få man kan lita på nu för tiden & Om jag fick en miljon, hm svårt haha jag skulle nog dels köpa klackskor (som ni vet jag är klackskofreak) sen skulle jag dela med mig av pengarna till mina närmaste och till min mamma
Sen skulle jag nog åka ner till något fattigt land och skänka pengar :)



Svar till "Una" :  Jag har känt dig sen vi gick på dagis, och vi har aldrig haft några större problem med varandra
Jag tycker du är en grym brud och otroligt söt, men framför allt är du viljestark för när du tycker något om någon så säger du det rakt ut till den personen, och det gör jag med påsåsätt är vi ju rätt lika
men du är underbar på alla sätt och vis, det går verkligen och prata med dig tjejen! ♥

 
Svar till "Emma passchier" : Min första riktiga kärlek hade jag nu iår, det var alltså då nicklas
 Vi kunde prata om allting, vi visste vart vi hade varandra och vi stöttade och hjälpte varandra
jag hade aldrig gått såhär långt utan den pojken, han har byggt upp något otroligt inom mig
och han har fortfarande en av dom största platserna i mitt hjärta
Jag kan säga att jag fortfarande är kär i nicklas, för vi hade ett förhållande som gick att lita på
Jag misstänkte aldrig nicklas som en illa person, vi kunde nypa varandra och kittla varandra som man kan göra med vanliga vänner och sen kunde vi bråka men de slutade alltid med att någon av oss blev ledsen och bad om ursäkt.
Jag känner inte dig så jättebra, men de lilla jag vet om dig så är du en jättefin och go tjej som vill allas bästa
du är helt underbar och prata med du verkligen går att lita på, vi får lära känna varann mer helt enkelt ! ;)
Jag har många nära vänner just nu, Men dom närmaste är väll Felicia, Johanna, Amanda och nicklas.♥


Texten blev suddig och orkade inte ändra, så det blir såhär
Julia hamn frågade : Om du skulle få välja en period i ditt liv att leva om , vilken av de tiderna skulle det vara?
Svar till "Juliahamn" :
Oj, svår fråga gumman.. men jag saknar faktiskt den tiden
då du och jag var tighta som mest, vi hade verkligen kul tillsammans och vi kämpade
och gick igenom saker men vi visste helt enkelt att vi klarade det bara för att vi hade varandra



Svar till "Matilda" : Vi hade väll mer en tight relation förut , vetinte varför vi slutade och prata
men ibland blir det så om båda kanske har för mycket eller en då kan det bästa vara att inte snacka på ett tag.
men iallafall jag har aldrig tyckt illa om dig tycker du är en jättesnäll tjej och du verkligen lyssnar när man ska prata med dig, och söt såklart

Tack ni som frågade, en del frågor var helt rent ut patetiska , men mina tjejer ni är underbara! ;)


Kommentarer
Postat av: Una

ååh så söt du är!<3

2011-02-09 @ 19:45:31
URL: http://noobjaevel.blogg.se/
Postat av: Una

ååh så söt du är!<3

2011-02-09 @ 19:45:35
URL: http://noobjaevel.blogg.se/
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-02-09 @ 20:02:55
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0