- now half of me is left.

Det var jag som blev sårad, inför allas blickar
Jag vet hur det är att inte våga visa sitt rätta jag
för sådan va jag också förut men inte längre.
Saken är den att jag struntar i vad alla andra tycker, för jag tror på mig själv
Jag vet att killen jag träffade i början finns där inne någonstans
Jag kanske gjorde fel, Men det vi hade tillsammans var någonting äkta
och hade varit värt att kasta bort allting då hade jag gjort det för länge sen.
Men om du vill kasta bort det här, så finns det inga hinder för jag kan inte stoppa dig
För jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra, hur mycket du än ser ner på mig
Jag kanske inte är världens bästa tjej, jag vet med säkerhet att jag inte är den finaste av alla.
Men jag är bara mig själv, Jag försöker inte vara någon annan
Det här är jag , jag som ställer upp & som alltid kommer finnas där,
Guld är ingenting jämfört med dig, Och det var därför jag inte släppte taget
För att jag vet att killen som jag träffades finns där någonstans
part of me like breathing, now half of me is left
Jag vet att jag har gjort precis lika många fel som du, Men om du inte kan visa ditt inre
och om du bara vill slippa mig så ska jag göra det här enkelt
Jag kommer alltid finnas här för dig, men om det krävs att du ska må bättre utan mig så går jag.
För inget annat gör mig lyckligare än att se dig lycklig


Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

Lite från texten är från A Cinderella Story ju? :)♥

2011-02-03 @ 13:19:41
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0