02:21 INTE OK!

Är väldigt trött, måste verkligen sova.
men lägger jag mig ner så vet jag att det kommer kännas som tusen knivar i bröstet.
ångest är min vardag och det här är min behandling liksom, nej men ärligt talat..
verkligen inte ok att sitta och blogga och gud vet vad jag gör ända till halv tre
när det är skola dagen efter? tur att jag e så jävla envis när det gäller en del saker.
om jag verkligen vaknar i morgon ska jag ge mig själv en fet smäll på käften, som tack för att ena sidan av mig säger skärpning, börjar likna något bättre eller?
kan de inte vara måndag, jag vill ha mitt barnbidrag så jag kan sluta drömma om kläder och ist köpa dom.
iallafall byxorna jag beställde på nelly.com har inte kommit än och jag har verkligen väntat nu..:(
åh idiotiskt , att allting ska gå snett.. suck aja nu går jag och lägger mig, nattey nattey :D

Saknar dig och kommer sakna dig ännu mera snart.
syster utan dig är jag ingenting♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0