11 , good morning

tjohej, förlåt för sen uppdatering
hade världens skitdag igår och en jävla massa ont i magen
det hade bara känts bättre och sticka en kniv i hela magen
för de kändes ungefär så igår, iallafall klarade nästan hela dagen utan problem
när jag kom hem hade jag tråkigt och massor av annat skit orkar inte ta upp.
så stolt över min pojkvän och älskling att han tar tag i skolan nu.
right way babe, iallafall idag har jag bara en massor av tråkiga lektioner
och sista passet drar jag och johanna och gymmar, here we go again.
det är bra och träna upp lite rumpa och magmuskler,
ienkligen har jag musik nu första timmen men min mentor tycker att jag ska gå långt i SO:N
så därför slipper jag musiken,och ska alltså forska om mitt hemland KOSOVO
trevligt trevligt, uppdaterar senare om " vilka bloggar jag läser"
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0