12 januari in real då..

Godmorgon eller vad man ska säga :D
inte för att jag känner att jag vakna upp på rätt sida, när hela kroppen ömmar pga smärta
har legat rätt galet inatt antar jag har ont i nyckelben osv .. haha
iallafall finns inte så mycket att säga, fick ganska mycket kritik igår och var ganska duktigt ledsen
och jag straffade mig själv genom att ta ut ilskan på mig själv, vissa vet vad jag menar med de där
men jag tänker inte gå in på några detaljer för då får man bara höra en jävla massa skitsnack som inte ens existerar överhuvudtaget, iallafall försökte hålla låg profil igår och dämpa min egna lilla ångest
men som vanligt så börjar pulsen dra åt ena hållet och hjärnan och hjärtat åt de andra..
och vips så sitter jag där återigen hulkar, hypiventilerar och tjuter och gud vet vad..
iallafall sån stark ångest har jag om de va till någon hjälp så vet jag iallafall hur de känns
kände mig rejält seg imorse också, och då kan jag säga att jag kollade på mitt schema när jag kom hit till skolan och jubla , för jag har visst inte så ansträngande lektioner idag heller .. haha
jag har nyhetsblablabla nu på morgonen sen rast 40 min
sen bild och sen kom jag även på att jag ska till läkaren vid elva.
alltså då min medicinläkare på bup och prata och massor av sånt..
så jag går inte alls länge idag, eller jo till halv tre men ändå efter de har vi bara bb och film sista timman,
grymt ju ? lite lättad känner jag mig faktiskt, men iallafall har bestämt att ta tag i de här nu
och nu ska jag fixa det här, som så många människor säger till mig "tänk på dig själv"
jo visst, de måste man göra men jag har till förmåga och alltid glömma bort mig själv
och bara bry mig om andra, extremt omtänksam får jag lova.
iallafall nu ska jag inte tjata bort hela dagen för jag börjar nu 
och ytterligare ett stort grattis till mitt gulliga ex :D! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0