17 Januari

Godmorgon, vaknade ungefär för en timme sen :D
anledningen till att jag inte skrev så mycket igår, eller ja en mening
var att jag fick reda på saker som kommer att hända osv,
och ett av dom är att jag inte kommer att bo kvar i västervik
och förmodligen kommer jag att flytta till partille..
blev nästan lite glad där ändå för då får ju jag va med älsklingen när jag vill
saken är den att min pappa lyser med sin frånvaro just nu.. vilket är lite värre kanske
iallafall igår gjorde jag inte mycket mer åt på mcdonalds och drog och glodde en beck- film med ansa
"tysta spår i mörkret" eller va den hette, skitbra va den
lite läskig och så men de var nog den bästa av alla jag sett :D
iallafall idag blir det och ta sig igenom dagen i skolan som sagt
sedan hem och bara ta de lugnt måste ju få tag på min pappa med andra ord
och fixa lite andra saker också, kommer sluta frågestunden ungefär på onsdag
pågrund av att jag inte har alls mycket tid att kunna sitta vid datan ..
men men de ordnar sig .. puss på er läsare och fortsätt följa min blogg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0