18 Januari

Godmorgon, haha för er som inte vet så skriver jag inte detta ienkligen
eftersom jag ännu inte vaknat, nej men skoja men e sjukt relativt trött ! :D
iallafall har haft min första lektion nu, och sen nu har jag rast i fyrtiominuter
känns ju överskattat det här med raster alltså, iallafall bloggade ju inte igår
hade absolut ingen ork och var ganska trött faktiskt, va mest hemma och tog de lugnt.
idag iallafall så ska jag träna med johanna, sen hem och fixa lite och sen träffa josefine tror jag.
och antagligen måste jag träffa älskling elin också .. för jag saknar henne enormt haha!
fick reda på att min pappa ligger på sjukhus han bor alltså då i göteborg, men av vilken anledning (?!)
fick jag dock inte reda på .. hade även möte med min soc igår
var relativt trött och ledsen på all jävla skit igår så mådde inte speciellt bra
dom som såg mig så nu vet ni och det finns anledningar till att jag ser ut som jag gör just nu
ser ungefär ut som ett levande lik ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0