7 Januari, ber om ursäkt

Godmorgon eller goddag ta de hur du vill.
Jag ska ge några anledningar till att jag la ner bloggen några dagar.
Jag har mått uselt om man så ska säga har haft det riktigt svårt inom familjen och andra saker.
Men iallafall nu ska jag börja igen och jag lovar att vara en trogen bloggare.
Det har hänt riktigt mycket saker under lovet.
Jag har träffat så att säga världens ultimataste underbaraste och finaste pojkvän nicklas.
han får mig att må tusen gånger bättre och har aldrig känt såhär för någon annan förut.
har hunnit göra en hel del, träffat en massa folk, legat på sjukhus, shoppat m.m
tänker inte ta detaljer här utan dom närmaste vet varför och vet mycket mer.
men iallafall har tagit de lugnt i några dagar och nu har jag bestämt mig för att
stå för den jag är, se upp till mina närmaste värdesätta dom och vara stolt för att just jag kan kalla dom för vänner och han för min pojkvän.
och jag tänker fixa skolan nu , jag e bergsäker .. vill absolut inte gå samma väg som mina föräldrar
utan tar min egna väg, iallafall idag ska jag fixa mig nu sen ska jag träffa johanna faktiskt ska bli riktigt kul.
hon är en av dom som är anledningen till att jag faktiskt fortfarande kämpar, en av mina bästa vänner.
sen ska jag fixa och lite annat men lovar att blogga !
kommer även lägga in lite bilder nu ifrån lovet
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0