9 Februari

vaknade runt halvtolv / kvart i tolv
som vanligt har jag drömt mardrömmar något jag alltid gör när jag mår dåligt (?)
men som sagt det är väll någonting som knullar psyket när man har alldeles för mycket där uppe.
igår var en toppenkväll, va på match och västervik tog verkligen hem de med 9-6 så himla grymma!
efteråt gick jag och fixade ciggaretter och sen kom johanna till mig
vi drog även vidare haha ute i halkan och hade allmänt damp båda va deprimerade
men vi försökte allt vi hade att få varandra på världens humör och det funkade ju till slut
för vi började skratta, och vid de faktumet var vi även väldigt godissugna också haha
så vi bestämde oss för att gå till hemköp och köpa två klubbor eftersom vi bara hade tre kronor
rätt panka såhär efter jul & nyår men de är vi nog inte ensamma om antar jag
iallafall sen drog vi till hennes pojkvän som är typ en meter lång haha och jag kände mig en aning utanför
eftersom min pojkvän bor i göteborg och jag här liksom , men det är snart ändrat
iallafall sen vandrade vi vidare med en massa lustiga låtar jag hade på min mobil som "tjocka korven" och "lilla snigel" men vi roade oss rejält kan jag ju säga
när vi kom hem till henne bestämde vi oss för att göra kladdkaksmet haha.
tror att vi tjockade oss rejält, vi åt pizza, chokladpudding, frukt, godis och en massor av annat
sen tog vi oss en promenad till malin gumman som va snor förkyld, men vi försökte iallafall få alla på humör..
och imorgon börjar skolan fyfan, men som sagt det är bara och bita ihop och se de positiva inte klaga inte.
det finns dom som inte får en chans att gå i skolan överhuvudtaget so lets go!
och idag ska jag bara mysa med min härligaste mamma, och prata förstånd och vett och etikett haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0