can't stop crying

jag vet inte hur länge till jag kommer orka hålla tilbaka
smärtan i hjärtat, Jag undviker att se på dig
så att jag inte gråter.

Jag ringer dig inte
så att jag slipper bli lurad igen.
Du har förlorat din plats i mitt hjärta,
Och du lär aldrig vinna den igen.
They say goodbyes are not forever
But this time, it is…

Du har
raderat bort mig från din lista
jag vet det.
Du har
tagit bort mig från ditt hjärta
jag känner det.
Du har
skvallrat om att jag fortfarande hör av mig till dig
jag hörde det.
Du har
memoriserat mitt nummer i ditt huvud
jag såg det.
Du har
glömt mig

 


jag märker det.
Du har
dödat mig
för att DU är den första och sista
människan i hela mitt liv som jag
verkligen ÄLSKADE från djupet av mitt hjärta.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0