Dag 11 - mina syskon

hm, ja vad ska man säga jag har en hel drös "syskon"
men om jag verkligen ska vara sådär "pedant" så har jag fyra riktiga syskon.
kommer lägga in bild på dom, har dock ingen familjebild så tar var och en för sig.

 Gzim - min lillebror på åtta år
riktig trotsålder faktiskt, plus att han e lite av en "version" av seanbanan, nej men det är hans favoritkomiker
jag har ett väldigt starkt band till mina bröder, bättre än till systrarna men iallafall, jag älskar min lillebror


 Min syster Egzona, sex år är hon
Och ja ni ser ju likheten, vi e lika som bär och vi e väldigt lika vår far
det är nog den snällaste systern, hon e jättesnäll och sköter sig och allt de dära,



 Min storebror , Christoffer.
Han är världens bästa bror, väldigt go och ställer alltid upp när det behövs
som jag sagt tidigare bättre relation till mina bröder än mina systrar.
och just nu jobbar han faktiskt i norge, annars bor han i göteborg som resten av mina syskon gör.
saknar han en hel del, erkänn att han e ganska lik johny-depp ? :D


 Min minsta syster elona som är tre år
hon är otroligt gullig, har nog aldrig sett en gulligare flicka i hela mitt liv, eller jo haha men ändå
hon är helt besatt av mig som om jag vore någon bra förebild, men iallafall har jättebra relation till henne också.

ja de var väll allt om mina syskon finns inte mycket mer och berätta ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0