Dag 12 – I min handväska

 Som ni vet är flickor ganska så "typ ta med sig allting" eller iallafall jag :D
jag menar man vet ju aldrig vad och faktiskt när man kan behöva de?
iallafall jag har absolut allting i min handväska så ska rabbla upp lite saker om det nu är så intressant och veta också, brukar ha med mig min necesär (stvn) fel , med mitt smink i och så och de är sällan att jag använder det
sen har jag såklart med mig plånboken, plattången också, har alltid med mig en mobilladdare för jag har såna kriser där ibland batteriet dör och då brukar jag använda någon annans eluttag iallafall sen har jag med mig hårnålar och hårsnoddar parfym, papper och penna, block, tamponger och bindor och såntdär tjafs ni vet..
har väll med mig en hel del annat också men vad jag kommer ihåg så är det det jag har skrivit i texten
haha men så är det med flickor, dom anses behöva mycket mer saker än killar och så kan de ju faktiskt va..
för min pojkvän blev rätt chockad när han såg vad jag hade i väskan, haha men jaja sån är väll jag ! ;)

Väskor är ett måste, jag fullständigt är galen i både skor & väskor och allt annat, haha
supersnygg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0