Dag 13 - Bloggar jag läser

Jag läser en hel del bloggar faktiskt, både mina vänners, och mina vänners vänner och kända bloggerskor !
Jag tycker det är ganska intressant hur andra folk tycker och tänker på saker och ting.
men om det är någon jag verkligen stör mig på så är det "kissie" har självklart inget imot henne
jag tycker bara det är skrattretande och så himla kul och se hur hon faktiskt hänger ut sig själv på sin egna blogg
det kommer gå så mycket rykten till slut och det gör det redan så det är sinnessjukt.
att ens "censurera" (stvnfel) bilder på det sättet hon faktiskt gör?
 inte för att vara elak men det är sjukt är det, och så finns det faktiskt program för det dära så man kan ta bort "censuren" så det blir ju mest synd om henne och andra som lägger ut sådant förstås.
Ingen människa är perfekt, inte ens jag & visst gör alla misstag det är de man helt enkelt får leva med
men om man verkligen vill ha ett bra liv så är nog inte kissie den största förebilden även om många tror det.
visst det finns snygga kändisar som gjort många operationer som faktiskt blivit snygga i kroppen osv.
själv skulle jag aldrig göra det, för hur fräscht e de med silikonbröst mellan lakanen ?
då är de väll bättre att träna upp både rumpa och bröst och göra något nyttigt åt de själv.
Och jag menar de här med nakenbilder, tänk om man någon gång skaffar pojkvän och faktiskt har ett seriöst förhållande och han får reda på alla dessa nakenbilder osv, hur kul tror du de är för HAN då?
att nästan halva sverige sett en nakenbild på hans flickvän, nä fyfan .. nu tänker inte jag diskutera henne något mer för stör mig otroligt hårt..

iallafall bra bloggerskor ,
Själv tycker jag att en av mina närmaste vänner www.izabelleduvet.blogg.se är en väldigt duktig bloggerska, har känt henne sen jag var ungefär nio år och vi har umgåtts och stöttat varandra genom alla tider, och jag tycker hon är en otrolig bloggare för hon bloggar så bra och förklarar bra helt enkelt resonerar och ser inte ner på någon.


Sen läser jag även www.dessies.se blogg
förut tyckte jag den var rätt överdriven också, men nu tycker jag faktiskt om sättet hon också resonerar på och jag tycker att hon bloggar ganska bra och att hennes bilder e intressanta, jag verkligen ger tummen upp till hennes blogg också för att jag tycker hon bloggar suveränt! ;)


Jag läser även kenzas blogg lite sådär.. och så läser jag även www.amylindas.se
även där tycker jag att sara som hon heter bloggar väldigt bra och ger kloka tips och fina färdigheter som sagt

de va nog alla bloggar jag just nu läser, hihi nu har jag svenska lektion så ska kila puss!


Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

sv; jovars jag förstår inte vad dom tänker med, otrohet är enligt mig bara patetiskt och sånt äcklar mig. jag har ju själv varit med om det, så varför skulle jag utsätta världens finaste pojk för samma sak? ååh blir så arg.

åh tack så mycket hjärtat, måste säga detsamma för du har skitfint! <3

2011-01-11 @ 13:05:18
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/
Postat av: izabelle ✫

sv; jovars jag förstår inte vad dom tänker med, otrohet är enligt mig bara patetiskt och sånt äcklar mig. jag har ju själv varit med om det, så varför skulle jag utsätta världens finaste pojk för samma sak? ååh blir så arg.

åh tack så mycket hjärtat, måste säga detsamma för du har skitfint! <3

2011-01-11 @ 13:14:44
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/
Postat av: izabelle ✫

sv; jovars jag förstår inte vad dom tänker med, otrohet är enligt mig bara patetiskt och sånt äcklar mig. jag har ju själv varit med om det, så varför skulle jag utsätta världens finaste pojk för samma sak? ååh blir så arg.

åh tack så mycket hjärtat, måste säga detsamma för du har skitfint! <3

2011-01-11 @ 13:14:45
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0