Dag 14 - Min första kärlek

Har aldrig direkt haft tur i kärlek om vi säger så
har alltid misslyckats eller gjort bort mig själv
om jag ska vara ärlig så är min första kärlek nicklas
helt ärligt talat, har inte haft ett bättre förhållande än det jag har nu
Om man växer upp i missbruk som jag har gjort så har man väldigt stora problem med att
våga släppa in en ny människa i sitt liv och att kunna älska den personen
eftersom att man e rädd för att bli sviken, det har jag alltid blivit förut
men ändå så vet jag att jag har träffat världens underbaraste kille
som får mig och må tusen gånger bättre och så har det aldrig varit innan
den här killen har fått mig att se mig själv som en människa som precis alla andra och inte bara en i mängden
han har verkligen fått mig att inse att drömmar kan bli sanna och att alla människor inte är svin
det går inte att förklara med ord hur mycket jag älskar honom, hans försäkrar mig varje dag om vad jag är för honom och det är så ett förhållande ska va, för vi vet vart vi har varandra och vi vet var vi står och jag skulle alltid kunna lita på nicklas för jag e hundra procent säker på att han är en förjävligt bra kille och aldrig skulle han va otrogen mot mig eller något sådant, det finns en försäkring till att man ska stanna nere på jorden
speciellt om man har världens finaste pojkvän, ärligt talat det finns nog ingen underbarare i mitt liv än han
det är faktumet till att jag kan se saker ur ett annat perspektiv, och faktumet till att jag tar mig upp varje morgon 
Det är killen som kom in i mitt liv, tog den största platsen i mitt hjärta och lade plåster på alla såren.
jag älskar dig nicklas adielsson ♥
 haha oseriös bild på mig kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0