Dag 17 – Nuvarande förhållande

Som ni vet träffade jag världens finaste kille för ungefär två veckor sen.
och jag föll direkt, han vid namnet nicklas 
Vi har väll våra irriterande dagar eller vad man ska säga
men jag e kär i honom upp över öronen
och det är ingen annan kille som har fått mig att gå såhär långt.
gå så långt tills man kunnat inse vem man innerst inne är
har aldrig haft tur i kärlek innan, men sen kom nicklas in i mitt liv och tog den största platsen i mitt hjärta
och idag med stolthet kan jag säga "Kolla de där är min pojkvän" för ärligt talat så är jag så stolt över att just jag får äran att ha honom som bara min
För det går inte och förklara med siffror eller bokstäver hur mycket denna pojken betyder för mig
jag hade kunnat korsa öknen, och bränna mig på levande glöd för honom.
Ingen annan än Han har fått mig att tänka såhär, att inse att det finns något att leva kvar för
vi alla har varsinn ängel, men jag fick den bästa utav alla
Det var kärlek vid första ögonkastet
Jag vet att jag ibland inte visar hur glad jag är att just jag har fått äran att ha dig i mitt liv.
men du ska bara veta, att det är jag verkligen & jag kommer alltid finnas här vid din sida
vad som än händer och kommer alltid att finnas till hands när det behövs.
vill bara faktiskt säga inför hela världen hur mycket jag älskar dig.
Det var ett tag sen nu och jag saknar dig så att det svider och ömar i hela kroppen
Men jag vet att det inte är långt kvar tills nästa gång,
För du är obeskrivligt fin och underbar älskade nicklas adielsson♥

inte världens bästa bild, men världens finaste människa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0