Dag 18 – Mina husdjur

missade ju en igår men tar den idag istället
och pågrund av ont om tid kan jag tyvär inte ta båda två,
iallafall när jag var liten ca kanske, 6-7 år
så älskade jag marsvin, hade ett marsvin som hette tusse
och han levde ganska länge sen blev han sjuk och dålig och dog på fläcken bara sådär
de kändes för mig som att en familjemedlem hade lämnat mig, faktiskt
haha de låter hur töntigt som helst men anyway .. nu mera är jag inte mycket för husdjur
hade en hund för ungefär cirka ett år sen som vi va tvungen och avliva..
pågrund av lite olika anledningar och lite privat så tar inte detta här
men iallafall jag tycker det är sorgligt, för husdjur är som en familjemedlem iallafall för mig
men jag tror att många tänker precis som jag, kommer ihåg att jag vart så ledsen
när dom berättade att dom avlivat hunden utan förvarning, hade varit med mina vänner
och kom precis hem och jag bara kastade mobilen och allt i backen och sprang in i rummet och la mig på sängen och grät, och just nu vill jag inte ha husdjur kan knappt va hemma hos mina vänner som har husdjur
utan att få ångest, för jag saknar faktiskt min hund meja, rest in peace älskling! ♥

naw titta va söt :o


Kommentarer
Postat av: Denise Eriksson

Jag har nu utsett vinnaren av helgens blogg.

Kolla om det blev du!

http://deniseerikson.blogg.se



Förlåt om det blev så sent, men jag har haft internetkrångel dom senaste dagarna.

KRAM!:)

2011-01-17 @ 19:43:10
URL: http://deniseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0