Dag 19 – Utlandsresor

Utlandsresor kan ju vara olika från person till person men iallafall, har varit utomlands några gånger!
ungefär när jag va elva år så åkte jag och min mamma och moster och mina kusiner
till turkiet, och va där i side & de va första gången jag så att säga var utomlands
det är den härligaste känslan i hela livet tror jag, bara ligga och sola och njuta av värmen,
att kunna dricka drinkar köpa en massa billiga märkeskläder osv, (beror på vilket land man är i )
det var väldigt fint i turkiet och så, sen har jag varit i norge ett antal gånger och i finland en gång.
det är hur som helst alltid roligt, att resa utomlands
Mina resor iår kommer att gå till mitt hemland kosovo och albanien då.
och vi kommer att bila ner dit och när vi ändå gör det så kommer vi att stanna i Kroatien, montenegro och makedonien , och bara vara i kosovo i ungefär tre dagar och sen åka till albaninen i några veckor ! :D
e verkligen superglad och stolt över att jag kommer ifrån balkan, dessutom är jag ju redan brun
för de är min hudfärg men jag har ju lättare att bli brunare !
älskar mitt hemland, kosovo & albanien


sådär ser de ut i albanien, härligt och varmt
i havet Dorce som de kallas, dit ska jag i sommar .. skönt att äntligen få veta var man kommer ifrån
och träffa sina rötter! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0