Dag 20 - Den här månaden

Den här månaden har varit den svåraste, på många månader.
visst att det alltid ska hända något, för det gör det hur eller hur
men att se mig att snart falla tillbaka på samma ruta som jag var för länge sen
får mig att bli riktigt upprörd, kan säga att jag har verkligen haft tur i otur.
jag har dom bästa människorna som får mig att inse vad jag är värd, att få känna sig älskad.
jag kan säga att den här månaden har varit förjävlig och då handlar det alltså om allt.
jag har inte varit kontaktbar, jag har betett mig riktigt illa åt.
jag tog illa vid mig när jag fick en viss information, att känna sig en aning värdelös är inte det bästa.
sitta och känna att man inte duger, folk bryter löften dom krossar en totalt,
dom kanske tror att dom mår bra av de själva för stunden ?
men sen tror jag nog att dom inser vad det är dom har förlorat,
tänker inte gå in på detaljer, vet inte när jag flyttar men blir snart också antar jag.
men jag försöker nu för som sagt, jag har ändå dom äkta kvar vid min sida.
dom som är falska och har gått är väll ingenting att minnas? right.
ska försöka ta tag i det här nu.
 
" i still wish you the best with a fuckyou"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0