Dag 8 - Ett ögonblick

För ett ögonblick trodde jag att jag skulle ge upp hela mitt liv.
jag hade inte haft tur i varken kärlek eller mitt liv med familjen.
men sen hände det något jag träffade världens finaste kille vid namn nicklas.
han fick mig att må bra han fick mig att förstå att livet var mycket mer värt än att gå runt och önska sig bort.
jag är helt ärlig när jag säger detta, de finns fyra personer som har fått mig att vilja leva kvar
medans resten bara kastat mig iskiten och fått mig att må ännu dåligare
Johanna, Nicklas , malin och Linnea
dom fyra personerna betyder för mig som ingen annan gör
har ett starkt band till dom alla.
och nicklas har fått mig att känna vad kärlek är och vad kärlek betyder.
det två människor har imellan sig.
ska inte skriva så långt för det är inte så långt.
mitt ögonblick är helt enkelt att jag ser mig själv som en annan person idag
och det är tack vare min pojkvän ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0