DÖDA DÖDA DÖDA

just nu känns det såhär på lunch rasten att min mage seriöst håller på att dö ..
e körd i magen totalt ärligt talat.. har kramper osv osv
det är förfan som något jävla krig imellan irak och al qaida ?
blir jättesur nu, jag hade taggat riktigt in för att träna idag
och måste helt seriöst träna mina rumpmuskler, magmuskler och annat.
nu skiter jag i den här jävla magen och tänker träna skiten ur den så de så ! :D
tur att jag e så nyttig, måste verkligen träna ..
och sen så har jag ju inte rökt på en och en halv dag faktiskt och det kan ju göra mig lite mer irriterad
usch .. haha idag ska jag dock dra ett häng med finaste ansa efter skolan så ska fråga om vi kan kolla någon filmn och bara käka godis ! ;)

och vet jag ska absolut sluta upp med allt godisätande, ska köpa nyttig frukt osv till mig själv i stället.. haha
imorgon fyller mitt ex år också får absolut inte glömma de ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0