Felicia den bästa !

Det jag säger nu är det som kommer rakt ifrån mitt hjärta.
Vetinte vart jag ska börja riktigt , men iallafall här kommer de
Felicia vi kanske inte haft världens bästa relation innan, men det var ju tack vare en omogen jävel som förstörde det hela pågrund av sin feta avundsjuka , namn nämner jag inte och den som känner sig riktigt träffad kan ju ta och känna sig lite skuld över de hära,
men iallafall den senaste tiden nu har vi börjat snacka, och jag har insett att vi e ganska lika
vi har väldigt mycket gemensamt, att folk bara snackar skit i den här staden är ingen nyhet
Det jag vill komma fram till är , att jag litar på dig till hundra procent
för du är en av dom få människorna som faktiskt får mig att orka gå upp på morgonen och vid det faktumet kan jag faktiskt le för mig själv i spegeln, vet att både du och jag går igenom saker som är katastrofalt.
men du ska veta att jag säger det från botten av mitt hjärta, att alla som har något stort problem med att vi är vänner eller med dig eller mig, anyway dom kan ta och köra upp något i arslet..
det är bara sjukt onödigt att prata om personer när man i själva verket inte känner dom,
men en gång västervik alla gånger västervik liksom , whatever
det jag vill få fram är att jag är sjukt glad över att du ställer upp för mig
du får mig faktiskt att tro att livet har en mening när allt ändå är såhär.
jag känner mig som en del i dig, som en andra halva
det känns om om vi är tvillingsystrar
för mig är du inte bara en vän, utan en syster
du är underbar rakt igenom , jag är så stolt över att du har sett mitt innersta och inte tycker som alla andra.
det får mig verkligen och kunna börja lita på folk igen, vi delar skratt , tårar och ilska.
all början har ett bra slut, så är det och nu vill jag att du ska veta att jag älskar dig.
för du har fått mig att inse, att jag inte förtjänar skiten som så många har gett mig.
Jag kommer alltid finnas för dig, och ställa upp för dig tills dagen då jag slutar andas.
Nathalie & Felicia no matter what, ♥

Kanske inte världens bästa skärpa på bilden, men iallafall världens bästa och finaste flicka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0