Förlåt för att jag finns.

Vet inte riktigt vad jag ska säga, e så trött på allting.
vet inte när allt har sitt slut, jag är bara säker på att min kropp kommer lägga av när som helst
Alltså jag orkar inte mer, inte en till jävla dag
Jag orkar inte bry mig om någonting längre, ta mig vart fan ni vill ..
Vilket ni än tar så lär jag bli besviken, Jag känner mig bara bortkastad & sviken av allt och alla.
Jag är trött på livet, jag är trött på denna leken.
Mitt huvud sprängs medan min själ hängs,
jag har gått halvvägs men jag orkar inte längre.
Jag mår bara sämre för varje dag som går , ett uppslitet hjärta jag vill bara bort från skiten.
Det känns som gud satte min smärta som gjutet
Jag mår sjukt kass, och det är inte vad jag vill, för jag vill inte minnas hela min barndom en gång till.
Ex antal år har jag fått känna på någonting som många andra inte får, åren dom går
jag ramlar ni står, Jag vet inte ens om jag ska ÄLSKA ELLER HATA.
Och jag får leva med det här varenda jävla dag, tack vare er mamma och pappa har jag fått betala hela livet
blev jag född av er till guds bästa barn ? och ni skapade ett helvete , så vad har ni för försvar?
ni gick över gränsen för flera år sen och det var då jag tappade respekten.
Jag skiter i det här, jag vill bort härifrån
jag tar en snabb väg, om det enda sättet är att ta sitt liv, ja då får de väll bli så.
Jag är trött på alla hjärtklappningar, sömnlösa nätter och ångesten som river sönder hela min själ.
jag orkar inte mer, inte en till jävla dag
min tuffa uppväxt har fått mitt psyke att krascha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0