fyfan det här va sista gången gillt

 Jag e så jävla trött på er två
ni förstår inte ett skit
ni bara skaffar er barn som ni sedan bara ser som ett stort problem
men om det är någon som är ett fet jävla problem så är det ni två tillsammans för mig ska ni veta.
jag fattar inte vad du tänker med mamma, ska det vara så jävla svårt att inte dricka sig full dom dagarna vi träffas? för du vet hur mycket jag hatar det, väx upp någon jävla gång förhelvete
ta och inse att det är människor runt omkring dig som far illa av något du själv gör.
du är så jävla patetisk så jävla egoistisk så det finns inte.
du är förhelvete vuxen och har två barn som ligger längst ner på livets skala och mår skit.
fyfan jag e så jävla trött på det hära, har snart levt med detta i sexton år
och snart får det fan vara nog, för jag ska också bli vuxen och få barn precis som ni två
men jag kommer inte gå eran väg, jag kommer inte sitta och hinka alkohol
jag kommer inte lämna mitt barn för en annan familj, fyfan dra åt helvete med er..
det är dags för mig och inse att ni ALDRIG kommer ändra på er
jag går vidare nu. :'(


Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

hur är läget idag? :)

2011-01-15 @ 20:25:10
URL: http://Viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0