Hemma efter shoppingrunda..

Nu är jag hemma igen efter en shoppingrunda ..
Trodde faktiskt jag skulle smälla av, haha är absolut seg
iallafall gick runt lite och insåg att jag inte fick köpa för mycket
eftersom jag måste spara lite av mitt barnbidrag, och sen åker jag ju till göteborg på fredag
och ska träffa micha och några, hade glömt några saker där så måste åka ner och träffa folket
saknar verkligen alla där som får mig att må bra, men iallafall sen hände det pinsammaste
jag stod inne på kappahl och sen valde jag ett halsband som jag sedan köpte.
och sen när jag skulle gå ut så började larmet pipa ? haha vart en aning rädd där
eftersom securitas var där iallafall dom gick igenom mig och sen så gick vi igenom påsarna
det var alltså inget som pep där men tydligen vart de en söm i min jacka som hade gjort så larmet gick igenom
så nu måste jag gå ner till stan igen och fixa de där på veromoda .. alla folk tittade ju liksom
jag bara "ursäkta men jag snattar inte?!" haha ungefär så såg jag nog ut..
dagens fail antagligen .. iallafall här kommer en bild på det jag köpte när jag va nere på stan :D

Dream matte mousse - lindex
Stringtrosor - Lindex
ansiktsmask - Lindex
Halsband - Kappahl
köpte mig en cola och fick även två provshampon på köpet nere på lindex ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser förjävlig ut

2011-01-29 @ 14:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0