Just nu :

Sitter jag och johanna och väntar på vår sista lektion och sen slutar vi :D
och då ska vi gå hem till johanna som vanligt och tjocka i oss massor av onödigt,
vi ska göra kladdkakssmet och säkert kommer vi köpa en fet godispåse
"bara för att" vi är vi , nej men det är ju fredag och då får man ju unna sig lite eller hur ? ;)
vi funderar på en annan sak.. men det är en hemliiiiis.. hihihi
iallafall jag tänkte fråga om det verkligen är värt att jag ska ha frågestund, för de är inte många som "frågar"
och om jag ska ha de så förväntar jag mig faktiskt lite komentarer hörreni ;)
ha en trevlig fredag för de ska jag ha, bilder kommer säkert i morgon eller något.
eller så uppdaterar jag hemma hos johanna senare puss! :D
Lite suddig bild oså, men såhär ser jag ut idag iallafall :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0