lite blablabla frågor ...

10 frågor om sex och kärlek

är du singel ? - nej

haft något seriöst förhållande förut ? - tveksamt 
haft sex ? - ja
varit gravid ? - ingen komentar
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - både och 
kärlek eller sex ? - kärlek
har du varit riktigt kär i någon ? jag är kär i någon ?
finns det någon för dig just nu ? - Världens underbaraste nicklas
hur många har du haft sex med ? - 8 st 


10 frågor om dig själv

fullständiga namn ? -
Nathalie adriana bunjaku
när fyller du år ? - 15 februari
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? naveln isåfall och tungan haha
vad har du på dig just nu ? - trosor,bh, linne, slappmunkjacka och leggins och knä strumpor
vilken årstid är bäst ? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - att jag får sova min skönhetssömn, gå upp och dricka en kopp te och sätta mig framför blogg.se haha
vad tycker du mest om hos dig själv ? - min rumpa haha, och att jag e omtänksam och bryr mig
vad är du bra på ? - gymnastik  
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? -
vilken fråga, jag sover hellre tillsammans med min pojkvän eller min bästavän för de är dom som e faktumet till att jag faktiskt kan le någon gång :D


10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän ? -
Linnea Och johanna
vem vet allt om dig ? - Linnea 
vem är den roligaste av dina vänner ? - Johanna 
vem är snyggast av dina vänner ? - alla
vem är mest partyprisse ? - Linnea for real haha ;)
vem är den du helst har filmkväll med ? - Johanna
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Linnea
vem röker av dina vänner ? - hemligt,
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?- tar med mig hela tjocka släkten bree! :D


10 frågor om din familj

vem står dig närmast ? - pappa och min bror
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - ja
vem är farligast i din familj ? - min minsta lillasyster
vem ser roligast ut i din familj ? - haha alla
har ni några djur ? - ja
vem är coolast ? - jag ofc
vem har du mest gemensamt med ? - min andra lillasyster 
vem står för underhållningen ? -
Jag och syster
vem sover du oftast med ? - ibland syster 
roligaste kvällen med familjemedlem ? - haha ingen komentar där..


10 frågor om idag

vad har du gjort ? - ja klockan e ju bara halv tio så jag har inte gjort ett skit, förutom att jag haft en lektion :D
har du varit glad idag ? - ofc 
har du varit ledsen idag ? - ofc
har du gjort något bra idag ? - Att ens ta sig upp ur sängen, är väll bara en bra sak?
har du slått någon idag ? - självklart, jag brukar alltid slå johanna vi bråkar jämt .. 
vad ska du göra nu ? - jag och johanna ska leka mongon resten av skoldagen :D
har du gjort något dåligt idag ? - a jag råka fisa förut .. (oseriös)
vad har du ätit idag ? - en macka
har du duschat idag ? - nej
är du trött ? - skoja inte! :D


haha är en hel del oseriös på en del frågor men sånt är livet haha :D
seriöst johanna och jag har superduper kul här i skolan vi är värsta mongon ...
ingen komentar om vårat damp tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0