morning morning .. 13 januari

som sagt morning, vaknade ungefär kvart i sju och gick upp och tog en varm dusch :D
det är supermysigt, haha älskar att duscha på morgonen och sedan kunna sätta på sig en mjukisdress liksom.
man känner sig fräschare än någonsin, och ja jag går till skolan i mjukisbyxor
jag menar vem har sagt att man ska göra sig fin för att gå till skolan ?
haha de gör inte jag iallafall, jag är i skolan för att plugga och se till att jag kommer någonstans inget annat :D
igår hade jag allmänt damp tog en massor av bilder och såntdära kände bara för det
och idag har jag en fullkomligt, cpdag framför mig iallafall i skolan .. lektionerna fuckar mitt huvud
pratade en hel del med älskling igår, fick tid för det .. åh vad jag saknar honom just nu också :(
min dag består av : först nu nyheter på morgonen, (fråga mig inte varför, ngn random grej våra lärare fått för sig är nyttigt)
sedan rast i fyrtio minuter ( DE GILLAS STARKT! ;))
Sen engelsk film och läsning
Sen matte sen lunchrast och sedan svenska
och nu kommer det bästa av allt .. gympa!
tro det eller ej men jag rent ut sagt älskar gymnastik
sen kom jag på i all förvirring att jag även har hemspråk efter de ?!
så jag går till mycket senare än vad alla andra gör, buhu sadface :(
som sagt sedan blir det mest att ta de lugnt ikväll för jag har en helg som heter duga, alltså döstressigt
det är handbolls vm ikväll också, så de blir att bänka sig framför de
iallafall de va väll allt, vill bara säga till alla små söta läsare att jag ska verkligen ha frågestund snart :D
kisses♥
 en liten bild på mig också , bodyn jag köpte i nordstan när jag va där .. älskar den ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0