Rädslan av att förlora dig har blivit min verklighet

Det är dags nu, Det är dags att släppa taget om dig.
för att du klarar dig så mycket bättre utan mig
och innerst inne vet jag att du gör det
och även om det blir så dags som nu att göra detta
Så vet jag att utan dig är jag ingenting, jag vet att jag inte kommer att få ligga bredvid dig och höra ljudet från ditt hjärta, Vet att jag som så många gånger skrattat när jag varit med dig är för att just du får mig att känna mig lycklig för varje sekund som går i din närhet, jag vet att mina dagar kommer bli meningslösa.
men du har valt detta själv, för du har sårat mig för sista gången.
och jag sa till dig att jag inte orkade en gång, du lyssnade och du höll ett löfte.
ett kortvarigt löfte, allt blir inte jämt som man tänkt sig.
men om man tänker tillbaks på hur mycket jag har stöttat och försökt att finnas där hela tiden för dig.
utan att få någonting tillbaka, så inser jag att det är inte värt det.
att älska är ett starkt ord, jag kan säga att jag älskar dig, för annars skulle jag inte ta mig tid till någonting.
även att jag går nu imot min vilja, så finns det alltid en del i mitt hjärta som alltid kommer att vara din.
För allt jag begär är kärlek, du valde detta själv och du har fått mig att inse att jag inte kan lita på dig längre.
för jag ångrar att vi träffades, jag ångrar att vi älskade, och jag ångrar att jag kämpade för din skull
vad som än händer, kommer jag att finnas här men kanske inte föralltid.
det är dags att glömma och blicka framåt, för att kunna börja om och laga allting som blev förstört
inuti mig när du gjorde som du gjorde,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0