sjukt övertrött + en jävla massa humörsvängnignar.. hahah

Trevligt, har två lektioner kvar nu ..
haha jag tror jag ska få damp alltså :D
kollar en massa kläder och klackskor på nelly och olika sidor också..
åh vill ha, haha en typisk fråga idag i matsalen var av min lärare "Vad önskar du dig när du fyller år ?"
Jag bara skor, johanna bara oj vad ovanligt haha, de va liksom ingen större reaktion ..
iallafall de är ju snart min födelsedag, men om jag ska vara ärlig så är jag rätt pank eller pank och pank
men just nu iallafall haha, så de får bli att terrorisera min mammas eller pappas bankkonto, hell yeah haha
iallafall e så sjukt trött och dsajifpesdcihjepsdagvfspgvs så känns de just nu på allting ..
haha ingen komentar heller när man kommer till bup så frågar dom hur man mår ?
och jag bara sitter där på stolen, ryggen i ansiktet på dom och säger ingenting.
liksom hallå vad ska jag säga? haha förra gången fick jag rycket på dom när dom fråga
 så då sa jag SKITBRA jag mår ASBRA jag har ett JÄTTEBRA liv ..
haha kan bli så när jag e tjurig .. eller tjurig .. och tjurig
iallafall trött och dampig just nu e rastlös som fan, vi ska läsa i typ en kvart sen film ?
oj så ansträngande men i skolan anstränger jag till o med lilltån .. tro mig
och johanna ligger död som en anjovis i en gul pansionärsfåtölj ... haha :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0