Svar på frågestunden som va för ett tag sen

Dock bara två frågor, och förlåt för sent svar.. ska skärpa mig :)


 
* favoritblogg
*Vad jag går i helst för kläder en vanlig skoldag
*röker / dricker jag
* vad jag tycker om henne

Svar : Jag läser oftast dessies blogg och även några vänner till mig ifrån göteborg
och sen läser jag izabelle min kompis blogg, och kenza såklart ! :D
Jag går helst i mjukisbyxor och tshirt, jag fixar mig aldrig när jag ska till skolan
det känns bara så onödigt, vem har sagt att man måste vara fin i skolan liksom ? :)
Jag röker, och jag vet att de är till grunden barnsligt men jag ska försöka sluta
dricker gör jag någon gång ibland, händer inte allt för ofta

jag tycker du är en fin person, vill lära känna dig lite bättre
och du skriver sjukt bra på din blogg och du är helt underbar som alltid finns där!♥


 
Svar till "anonym" : Att suga av någon smakar inte speciellt, alltså det är ju inte precis så att snoppen har någon slags smak ersättning för att flickorna inte ska få kväljningar? nej men helt ärligt talat det smakar ingenting.
det smakar helt enkelt kuk .. :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0