Svar till "anonym"


SV ; Sånt här tycker jag är så extremt barnsligt rent ut sagt, att komentera anonymt, och tycka till om någon annans utseende ? varför ienkligen ? då ses man bara som avundsjuk, kan säga till dig "anonym" att jag gärna skulle vilja veta vem du är, istället för och gömma dig bakom en skärm så ställ dig upp med huvudet högt och stå för de du säger ? jag tar inte åt mig av sånthär, det är bara sjukt roligt att du lägger ner tid på att läsa min blogg
om jag nu ser "förjävlig" ut, jag har ganska dåligt självförtroende men det är inte så att jag inte vågar visa mitt ansikte eller stå för den jag är, nejvars jag är inte feg någonstans jag skulle kunna ställa mig på stureplan i stockholm och skrika för jag skäms inte för mig själv, varför liksom ? man lever bara en gång ..
men det är gulligt av dig att du lägger ner energi på och komentera mina bilder, dock tycker jag verkligen att du ska tänka på hur du beter dig för att vara anonym och tycka till .. sånna hamnar oftast fel vad jag vet haha!
herregud människa, det är väll mer ditt problem om vad du tycker om mig, jag kan ju inte direkt råför hur jag kom ut eller hur ? jag hoppas verkligen du läser det här och inser att du bara är en skrattretande liten sak som inte ens själv vågar visa vem du är.. anyway i still wish you the best with a fuckyou. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0