Till den allra finaste flickan!

Lovar och svär, dom här senaste dagarna har jag så många gånger varit beredd på och bara släppa taget om allt.
Livet har sina sidor, verkligen men tack vare den här flickan så har jag kommit på ben igen
hon har fått mig att känna vänskap något som jag har väldigt svårt för och känna
har svårt att känna mig betydelsefull eller älskad av just någon,
men hon har verkligen visat mig vad riktig vänskap är för någonting.
att gå ifrån till att knappt liksom veta vart man har varandra till något sånthär är otroligt.
det går inte och beskriva med hela alfabetet eller med siffror hur mycket den här flickan betyder för mig.
men allt hon gör för mig vet jag att hon gör för att just hon bryr sig, och jag e bara sjukt glad över att du finns i mitt liv ska du veta, har varit så ledsen deprimerad dom sista dagarna, kunde ha gett upp allting
men sen kommer du med ord som får mig att känna mig en aning värdefull du förklarar så bra.
har nog aldrig lyssnat på någon när det gäller sånthär men du ska veta att jag alltid kommer och finnas för dig vad som än händer, för det här är äkta att kunna hjälpa och att kunna bli hjälpt.
När vi två pratar med varandra, känner jag mig som en del i dig
som en andra halva, för mig är du som en tvillingsyster
för att vi tänker lika och har varit med om så mycket båda två.
Allt jag vill att du ska veta, det är hur mycket jag uppskattar att du ställer upp och finns här för mig.
litar ärligt talat inte på någon annan, det finns bara en äkta för mig och det finns bara en som är rak och ärlig
och det är du Micha, så äkta som någonting bara kan bli !

Världens finaste flicka ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0