A picture says more than a thousand words...

Hejsan alla som läser Nathalies blogg!
Idag är det inte Nathalie som bloggar utan det är jag Hanna Rydén (bruden till höger på bilden).
Jag tänkte berätta lite om vilken underbar tjej Nathalie är, hon finns alltid där och hon har stöttat mig genom mycket.
Det är bl.a. hon som har gjort mig till den jag är idag, har blivit mycket självsäkrare och står för den jag är.
Så alla ni som hackar på Nathalie, ni kan inte känna henne ordentligt! För då skulle ni veta vilken härlig tjej hon är!
Visst, saker som hänt i hennes liv har lagt sina spår, men hon har kämpat, hon är tuff denna bruden.
Så lägg av med att trampa på henne, om ni tänker efter ordentligt, förtjänar hon verkligen det?
Jag och Nathalie har bråkat och tryckt ner varandra, men efter varje bråk har vi kommit varandra närmare.
Nu betyder hon sjukt mycket för mig, vill bara att hon ska vara glad och lycklig!
Att umgås med henne gör mig superglad och lycklig rakt igenom.
Tillsammans klarar vi allt gumman! Skratten, tårarna, slagen, skriken... Vi är starka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0