Hej alla bloggläsare

Förlåt för absolut den sämsta uppdateringen på månader! Tyvärr så har jag inte haft tillgång till dator och har ännu inte det Men bloggar ifrån mobilen så det blir ett ganska tråkigt inlägg. Ska berätta lite om min sommar , jag bor fortfarande hos min pojkvän Mathias och den 26 har vi varit tillsammans i fyra månader. Senast jag skrev var vi hos mamma i Västervik har jag för mig om då fet blev kritik ifrån några såkallade fula fanskap. Vi har inte riktigt hittat på någonting men det har ju hänt ganska mycket Midsommar hände inget speciellt jag va klantig och sprang på klackskor i trappa och ramla och slog i huvudet Ambulans och så Kom eftersom jag blödde så mycket , tur att det bara var skrapsår och hud som hade gått bort Dock var också ett film-team från TV5 där och filmade som ska bli ett program i september så vi får väll se om jag kommer med haha. Annars har bara jag och älsklingen tagit det lugnt två turer till Frölunda där jag shoppat. Kanske aldrig berättat förut men är besatt av butiken New yorker bara älska den butiken! Ska inte tjata så mycket mer men får mobilblogga tills datorn är fungerade ! Ikväll blir det mys med pojkvännen och så vidare .. Finns inte mycket mer och säga men nu har ni en förklaring Hoppas ni fortsätter läsa min blogg för jag tänker inte sluta ! Peace love and respect / Nathalie

Kommentarer
Postat av: Hanna Rydén

Still reading ;d UPPDATERA, UPPDATERA, UPPDATERA!

CP

2011-07-10 @ 16:44:41
URL: http://hannamariaeleonoraryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0