stressbloggar hos min bror :D

Halloj alla läsare är hos min kära bror i biskopsgården med min pojkvän och mamma
har uppdaterat dåligt (ingen data hemma) och min data är sönder helt enkelt så får väll se om den går och laga.
iaf ska berätta lite om helgen ;)

Fredags : gjorde inte speciellt mycket och kommer inte ihåg något.

Lördags : Mamma kom in till göteborg så träffade henne och gick och ficka på något ställe som hette la crossaint eller något ? mitt minne börjar bli stelt men iaf med mathias och min bror och mammsen, hände inte mycket mer åkte hem och tog det lugnt bara med världens finaste älskling.

Söndags: åkte in till stan med min baby gick och åt med han , min bror och mamma på någon kebabbar nära saluhallen?
osv ganska mysigt men hatade stället, sen köpte jag mig en skitsnygg plånbok vilket jag inte gjort på väääldigt länge. så den fick bli FRÄSCH denna gången, sen åkte vi hem och fixade lite sen ut med Julianna (syster, inte riktig men heh) och älskling och juliannas pojkvän iaf vi var väll till typ tre halv fyra någonting rätt packade men haha.. hade kul iallafall.

(igår) : jag och älskling mötte mamma i nordstan och gick och shoppade lite.
köpte ett skal och palladium skor (svarta) har fått världens skavsår bara inte så kul men köpt plåster nu ..
och skalet är bara typiskt mig som älskar allt med glitter och glamour sen åkte vi hem till min bror åt lite osv, och sen drack jag och älskling igår :)

Idag: Har jag fyra månader med min absolut världens bästa pojkvän, så vi åkte till min bror och mamma lagar fläskfile och pommes med potatissallad och sånt bös, och nu sitter vi här och kollar på lägenheter eftersom jag och älskling ska ha en alldeles egen lägenhet ihöst, ska iaf sätta mig och va social nu snart :)

peace love and respect ;)

skriver mer sen ifrån mobilen maybe baby.








Kommentarer
Postat av: Hanna Rydén

Åh vilken mysig helg gumman :)

Saknar dig något fruktansvärt!

Puss på dig crazywoman

2011-07-26 @ 17:01:50
URL: http://hannamariaeleonoraryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0