My angel, save me from dangerous

Mathias larsson det finns så mycket jag vill säga som jag inte har sagt
för att orden aldrig någonsin kommer att räcka , en sån fin människa som du är mycket mer värd än ett par ord
det finns dom stunder då jag begår misstag som jag ångrar över allt annat i hela mitt liv
jag vill be om förlåtelse för dom gångerna jag gjort mina misstag men jag vet att du vet att jag inte är en sån person längre och du är den första som någonsin har fått mig att känna mig såhär lugn och att bara kunna få somna tryggt på natten, det är tack vare att jag har dig vid min sida hela tiden som jag vaknar upp med ett leende på läpparna och tänker att det faktist är ganska underbart att vara just jag, att just jag får vara den tjejen som har fått jordens ultimataste bästaste pojkvän, och ingen någonsin ska kunna få ta den här lyckan ifrån mig.
jag vet att så mycket har gått ut över dig och att stunder som har kommit att dom känt som om allt är påväg ner åt rena rama helvetet, men innerst inne så har jag alltid haft den känslan av att det föralltid kommer att vara vi
för jag vet att du älskar mig helhjärtat och det får mig att vara så trygg och stå med båda fötterna stadigt på jorden.
för du är den enda i hela världen som kan se mig för den jag är och som respekterar mig mest av allt och alla
det har känt som en evighet tillsammans med dig och det har blivit som ett beroende, du är min drog.
Jag vet att du ibland har av oro att jag skulle välja någon annan före dig
Men vill bara säga förlåt för mina dumma misstag och att det aldrig någonsin kommer och ske
För du är den enda personen i hela världen som jag någonsin känt såhär för
och ändå har det bara tagit två månader och två veckor
men jag vill att du ska veta att jag föralltid kommer att älska dig mer än någonting annat på jorden min underbara pojkvän och att leva utan dig finns inte ens i mitt huvud.
you're all the beestest i ever have.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0