Myspys med bara MIN älskling :)

Halloj, skulle uppdatera lite nu tänkte jag, vi får se om jag fortsätter med bloggen ni läsare har ju sjunkt en hel del nu och sen kommer jag inte ha så mycket tid i sommar till och blogga då jag och min älskling ska hitta på massa annat bös , jag kan berätta lite om vår resa här i Trashtown.
i fredags kom vi ganska utslitna och vi åt mat och sen gick till willys och handlade sen promenader.
i lördags gick vi på stan och jag fick med mig lite underkläder hem och sen en ganska så chic bikini nice på det sen  åkte vi hem och fixa lite sen så cyklade vi ut till gränsö och la oss och myste lite där men blev såklart kyligt så åkte hem rätt så snabbt och i söndags blev det ungefär ett kilo med glass (twister) såklatt och hej och hå satt vid tv en del av dagen och bara tog det ganska lugnt och sen åt vi grillat och sånt mys sen tog vi ett bad också umgåtts lite med mamma och idag är det typ vår sista dag här i västervik så vi har ätit glass tagit det lugnt tyvär har det uppstått tråkigheter som jag inte kan ta ut här man berättar ju inte allt i en blogg precis men iallafall blev flintastek och lite gott så nu har vi varit och handlat massa till tågresan imorgon hem imot göteborg man har ju saknat staden enormt.
och sen nu ska vi väll dra oss mot badet&tvn och sen packa och imorgon blir det fix men ska lägga in lite vad som är nytt i garderoben innan  (tyvär har "smarta" jag även råkat bryta av mitt simkort på mitten) så har beställt ett nytt ifrån comviq som kanske kommer iveckan men nu vet ni närmsta att jag inte kan svara på sms och sånt och jag hör av mig om nytt nummer , och inga bilder blev det tyvär inte dumt men har inte haft tid helt enkelt..  :)


alla har ju varit små oså .. ett års gammalbild men ändå har växt ganska mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0