Ska skriva lite kortfattat..

Jag har inte haft tillgång till datorn så mycket, men förövrigt har det inte hänt ett skit i mitt liv.
jag och mathias har nu 2 månader och lite mer än en vecka, amazing life.
iallafall så vart jag ju sjuk om det nu var så?
låg på sjukhus, men min finaste älskling var med mig all the time.
det var någon hög infektion? men vart vet jag inte, alltså i magen men i magen finns rätt mycket?
och 40 grader feber nu e jag hemma igen och frisk,
jag och mathias har åkt till mamma kom igår och ska stanna till tisdag typ.
så det är la allt som hänt? .. hihi har shoppat också :D
en riktigt gammal bild på mig iallafall jag säger som alltid, peace love and respect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0