1 Mars idag då :D


Kom nyss hemifrån skolan, så sitter och chillar på livet,
vet att jag uppdaterar dåligt ohså, men det är en jobbig period nu..
även att jag lyckas ta mig fram ganska snabbt, iallafall 1 mars idag då
har ni också tänkt på att tiden är som vatten, att den rinner ur ens händer? :o
läskigt tycker jag, man ser sånna som förändrats, och syskonen växer..
iallafall varit i skolan, haha ni vet jag skäms ju inte sådär, liksom i skolan är jag bara jag liksom :)
så hade hörlurar i öronen i klassrummet och sen helt plötsligt börjar jag vråla till "livin in america"
haha tycker den e skitgrym, ahjo folk tyckte jag lät som en stucken gris..
 jaja jag va ju inte seriös ändå, iallafall hoppas ni har haft ett skönt lov & en skön helg..
dags för skola nu då, tog skola jag sista lektionen för att min lärare är helt dum i huvudet ? :s
hon borde seriöst bli sparkad, men men sånt är livet ;)
ha de gött ! lovar & försöka uppdatera lite oftare iallafall ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0