10 mars

Nu vill jag bara säga att jag är trött på allt skitsnack.
om jag skriver att jag ska ta mitt liv, och ni stör er på det, så läs inte då förfan ?
Det är väll inte någon som har tvingat er till och läsa eller hur ?
ni väljer helt själva om ni har tid med att läsa min blogg,
men det är mänskligt, ungefär 50 % av befolkningen här i sverige
hotar att ta sitt liv, en del gör det till och med,
jag är nog inte the one and only eller hur? :)
det är bara otroligt skrattretande, att ni ens orkar lägga ner energi på sånthär.
Vissa stunder vill man inte annat än och sjunka ner under jorden,
helt ärligt talat, likaså ni som hatar mig och då kan jag nämna er i vallhamra osv.
som alltså då ligger i lilla pundar förorten partille, hah .. iallafall
fan vad ni tror er? öppnar eran käft så mycket, fast så känner ni inte mig.
vill ni mig något så ta det med mig irl istället för och sitta och snacka skit bakom ryggen,
trött på äckliga ungar som tror sig ha ett liv och måste trycka ner någon annan ,
ärligt talat dra åt helvete, Jag är den jag är.. och så länge inte det skadar någon annan så är jag det.
iallafall anledningen till att jag bloggat mindre, osv
är för att jag är med om en hel del massa skit nu
och måste tackla det i vardagen, jag försöker och kämpa på .
men i vissa stunder blir det svackor och då får jag mina ångestattacker
och gör så som jag gjorde, skriver avskedsbrev, men inte utan försök om ni tror det.
folk som inte känner mig slut snacka ok? :)
PEACE, LOVE AND RESPECT! ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

50% var hitta du den statistiken ?

2011-03-10 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0