11 Mars

Godmorgon, klockan är nio och jag är vaken?
av vilken anledning vet jag tyvär inte, eftersom jag skippar skolan idag
Iallafall mina planer för idag är och få ordning i mitt rum efter allt kaos..
det ser verkligen ut som om någon lagt en bomb just nu haha.. ;)
iallafall, sen ska jag nog in till stan med mamma och fika..
ska se om jag kan få laga min kamera också, vet att jag sagt det tusen gånger..
Iallafall längtar också till att min Iphone kommer :(
så den får ta och komma snart,
iallafall nu ska jag börja med städningen, med lite fin musik till också..
och sen har ju jag bestämt mig för att sluta röka,
så får frossa godis istället, och sen träna bort det iveckan .. :D
Slängde in en gullig bild också, eller inte.. PEACE LOVE AND RESPECT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0