14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

hm, hoppade över två stycken så ska säga anledningar till det.
bild i vardagen fattar jag inte riktigt, (Jag är efterbliven, love it our leave it ;))
och en bild på mig och klasskompis, eftersom jag bytt skola och inte kommit in i någon klass än
så hoppar jag över den, och då ska jag passa på att säga också.
att folk tror att jag medvetet skiter i skolan, och inte vill lära mig något
då kan jag bara ta och berätta för er , att jag har mått så dåligt på senaste tiden
att jag har legat inne på psyket för och inte kollapsa, nu tror ni säkert att "hon e psykiskt sjuk hon behöver hjälp"
så ligger det inte till, jag vet hur folk snackar om mig och det mesta dom säger är bara skitsnack.
så öppna inte er käft om sådant ni inte vet någonting om, det finns folk som inte har det så lätt
och jag vet att jag inte är ensam om att få ha de och haft de såhär,
men det är mina vänner som får mig att fortsätta orka och leva, och det är jag grymt tacksam över!
En bild som väcker känslor inuti mig, den tiden jag var som lyckligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0