26 Mars

goddag. haha
angående att jag inte bloggat mycket är pga mitt mående.
men nu har det börjat vända tack och lov ;)
fint väder ute idag också, men så kallt ute?!
iallafall vaknade tio imorse för att mina småsyskon började skrika..
Har ju flyttat till pappa nu också som en del vet, så man uppskattar de man har
ny skola och så i veckan också, pinsamt men man känner en del människor här och det är ju tur ;)
iallafall så har inte mitt barnbidrag kommit, tänkte shoppa i helgen men så blev det inte.
så det kommer antagligen in på måndag för det blev något fel i adressändringen, och så får jag min iphone på onsdag :D härligt härligt, igår vart det en sväng med micha gumman, som inte mådde helt ok!
men hoppas på det bästa nu, och sen såklart blev det vampire diaries synd att det bara är en gång i veckan.
påväg mot sommaren nu också, 46 dagar kvar till sommarlov om man bortser helger och så,
längtar verkligen tills man kan gå i shorts och linne och bara njuta, alla fina sommartider.
iallafall hoppas ni är glada att jag kommer igång här lite smått och så får ni ha en go lördag kväll.
Peace love and respect..
Hittade en gammalsommarbild , åh vad jag längtar! :(
freedom comes when you learn to let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0