27 mars :D

vaknade halv elva (trodde jag :D)
haha så glömt ställa fram klockan, så va klockan halv tolv.
men iallafall hände inte mycket igår, va trött ohsånt..
haha sen kom pappa hem med världens bästa nyhet
vilket gör att jag kanske inte kan följa med på gais :(
men ibland måste man välja, och kosovo är mitt ena hemland så..
iallafall han sa att om det finns möjligheter så drar vi iväg i veckan till kosovo i två veckor.
det är fetvarmt där nere nu , semester, yiiihaaa! :D
så vi får se, låter som en good idea (a)
idag ska jag ba chilla, och imon blir det nordstan måste seriöst handla nya skor och lite sånt :(
haha tur de iaf, får in mitt barnbidrag imon,
så måste köpa lite stuffs,
ah det var inte mycket jag hade och säga om min dag men :D
haha.. bloggar mer senare ;)
peace love and respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0