Det finns inget piller som botar hela livet.

Så nu har jag slutat med mina mediciner, det hela började för fyra år sen
och då blev jag medicinerad för min panikångest, sen dess har allt blivit värre.
vissa tabletter är bättre än andra, men tabletter kan också innebära en drog, man kan bli beroende.
det är inte vanligt, men det kan hända och under första tiden då jag åt tabletter så åt jag tabletter för
ångest, lugnande, och sömn.
jag kunde gå som ett lik till skolan, och kunde till och med somna i skolan.
Men tabletter gör inte allt, man måste även kriga på den stigen själv för att uppnå sina mål.
så därför har jag slutat med tabletter helt och hållet, för den sista medicinen fick mig att bli aggressiv
jag skrek hela tiden, människor tog avstånd, och ienkligen borde dom fattat att jag inte mena någonting illa.
men dom flesta har kommit till mig själv och faktiskt insett det, dom som inte insåg det har ingen plats i mitt liv.
den sista tabletten, fick jag även reda på bup-akuten var drogberoende, och därför varje morgon
när jag skulle försöka gå upp så svartna det i huvudet, det blixtra till och jag trodde att jag skulle svimma
så det var mycket biverkningar på den tabletten, men nu när jag slutat med tabletten.
så känner jag att jag mår hur mycket bättre som helst, och jag hoppar det håller i sig.
och att jag slipper allt för många sjukhusbesök och annat nu..
nu har ni en förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0