Du svek

Att förklara hur jag känner Blir ganska svårt För det finns mycket jag vill säga men vet inte om ni förstår Jag var rädd som fan för att bli lämnad själv igen Du lova aldrig svika och att du alltid skulle vara min vän Men som vanligt så blev jag sviken Kastad ut i drömmen där det skulle varit vi Sen så såra du mig Genom att bara spela kall Varför ska man vara falsk mot någon man sagt har varit ens allt? Så sitter man där Försöker torka sina tårar Vill prata med sina vänner men det finns ingen som förstår att Det man känner sakta krossar inombords Man vill le Men det gör så himla ont Hela världen känns så falsk Allting känns skit Allt som man strävat efter rasar bit för bit Och kärlek Varför ska man tro på sånt? För det slutar bara med att man blir sårad gång på gång Varför ska man våga troo? Något mer När allt man får tillbaka är falskheten och sveken Ibland så kan man tro Att nåt är bra Men så minns man hur det gått de andra gångerna För jag trodde alltid på dig Men sanningen kom fram att du bara ljög för mig Du svek mig kan inte fatta att du gjorde så Du var min vän kunde lita på dig så det gå Jag gråter av tanken att du bara var min vän Jag visste inte att en bra vän kunde svika mig Våran vänskap var stark men fan jag trodde det Fan.
Men du svek Du var fan den bästa
Vi backa alltid varandra Och dom dagarna vi mådde piss Så höll vi ihop tillsammans
Det var ingen annan Du fanns alltid där Men du svek mig Ja du svek mig Varför ska man våga troo? Något mer När allt man får tillbaka är falskheten och svek Ibland så kan man tro Att nåt är bra Men så minns man hur det gått de andra gångerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0