Finns inte ord för hur hemskt dethär är.

Fyfan, det finns verkligen inte ord för något sånthär.
sånna här saker är verkligen hemska, och man undrar vart världen e på väg ienkligen?
Man blir verkligen ledsen inombords av och se hur en sånhär sak kan ta död på så många människor
och förstöra så många liv, det är verkligen sinnessjukt rent utav.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men det sånt här blir jag riktigt upprörd av.
Det är alltså en tsunami som har inträffat i japan , Brinnande hus och städer utraderade av dödsvågorna står det i aftonbladet ,

"Hjälpa barn hitta föräldrarna"

Så många barn som förlorat sina föräldrar för denna tsunami.
det är verkligen hemskt, hemlösa barn som jag hoppas på får hjälp.
Dom flesta säger att vi svenskar inte kan göra något ?!
Men det kan vi, vi kan hjälpa till på något sätt.
vi kan öppna ögonen för andra delar av världen och hjälpa till.
Det är många som gjort i sverige, jag känner människor som hjälpt till dvs, med att skänka pengar
så att dom kunnat bygga en skola för afrika, då kan vi ju göra något med det här också ?!
Det är sinnessjukt, att folk inte bryr sig annat än om sig själva.
vi svenskar hjälpte till i flodkatastrofen som var i thailand.
Jag kände en därifrån som höll på och dö, men som tur är överlevde den människan
Har ni tänkt på att svenskar också är på semester i dom här länderna där det sker saker?
Det är inte bara dom som är boende i japan osv, som dör
det är vårt folk i sverige också, men alla människor e lika mycket värda.
vi kan göra något, ALLA kan göra något. vi KAN hjälpa till

Kommentarer
Postat av: verre

sant. <3

2011-03-13 @ 21:40:31
URL: http://kramamejnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0