Fredag, yiiiiho (L)

Älskar fredagar !, vem gör inte btw (?!)
haha iallafall, jag e döseg nu på morgonen.
antar att de inte blir någon skola heller,
ska sitta på en buss sen, vart jag ska får ingen veta :D
blir en hemlighet, haha dom flesta vet ju
Allt gick åt helvete igår,  fick välja mellan lokalbedövning eller sömn lala .
så valde sömn lala, tills dess ska jag få någon inflamations salva osv,
så blev ingen operation, tur det eftersom att jag ska till pappi idag :D
iallafall gick och la mig och så, mitt internet e ju sönder också :(
så sitter på mammas data, tråkigt ..
sånt är livet.. kanske inte kommer blogga så mycket i helgen oså
för kommer hända rättmycket, i mitt sociala och verkliga liv, haha
anyway, ha en bra helg alla läsare possposs♥

Bild på mig och elin sommaren 2010, vill verkligen ha sommar nu :(


Kommentarer
Postat av: sabina(L)

hur kan ni göra såna hjärtan?;o

2011-03-27 @ 21:56:04
URL: http://sabiinajusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0