Go dag !

Har inte varit så aktiv på bloggen som ni har märkt, men har ingen data för e hos pappa
så lånar hans nu , men iallafall
vaknade imorse gick och gjorde mig iordning sen in till stan och träffa storebror
inte träffat han på väldigt länge, så det var kul ..
vi fixade min iphone, som e helt splirans ny
köpte ett fettnice skal till det, ohsen så annat.
kommer även få nytt nummer så .. iallafall imon blir det resa i fem timmar.
Iallafall efter att ha hängt med brorsan en jävla massa timmar i stan
kom hanna in till stan och mötte upp henne, vi snackade ohså behövdes verkligen
vi käkade på donken , såg även jasmine där haha så hälsade ochså gött och få träffa den bruden :D
iallafall sen åkte vi till partille, vi tog en buss som gick över hela jävla partille,
men hade skitkul, så vi luffade på allum köpte kexchoklad ohså.
sen kom nicklas och vi lämna av hanna för hon skulle hem till floda igen.
så jag och nicklas snackade en hel del.
och fått reda på en sak, en del människor är falska rakt igenom iallafall.
jag saknar verre också , fyfan får träffa henne imon :(
aja slänger in lite bilder, dock hannas bilder men men :D




Lite smått damp där va, men de bjuder vi så gärna på ..
haha älskar dig gumman så jävla glad att vi träffades♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0