Go fredagkväll!

Hej alla små söta läsare, hoppas ni haft en underbar fredag kväll.
även att fredagar är segast, man vill ju bara chilla då
eftersom att skolan tar upp veckorna helt klart :o
är jättesömnig faktiskt, och stirrar på klockan och inser att den bara är tjugo i  tio
ska berätta lite om min dag.. Jag har som sagt städat duktig fröken jag är ;)
Sen drog jag på mig mysdressen och åt middag med min goa familj.
efter det åkte jag till affären och fick med mig lite smått & gott
eftersom jag ska sluta röka, har jag bestämt mig för att ta en läkerol vid sug osv..
kan faktiskt vara bra ,ett tips ifrån mig till alla rökare som vill sluta
Man måste verkligen bestämma sig helt, men det är hur skönt som helst när man är fri ifrån det
Apstinensen varar i ungefär ca (2-3) sekunder, så det är inte ens värt att förkorta sitt liv med en äcklig pinne
Iallafall, har kollat på Vampire diares, helt klart bästa serien :D
så den kommer jag fortsätta följa, hoppas ni läsare har en god fredag.
och en go helg framöver, PEACE LOVE AND RESPECT! ;)
Mysdress från Cubus helt klart värt dom där 500 kronorna,
görskön babe! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0